plugg.

plugga med en hjärna som ser ut som en kolakaka.
lycka till.
det går seriöst inte, jag gick till sängen
för att plugga vid typ, kvart i 7.
halv 8 hade jag sovit färdigt. jo, jag somnade!
eller jag vaknade lite då och då, svarade på sms och bytte låt
osv. när jag väl skulle plugga spred jag bara ut det
i sängen och tittade på det. inte läste, tittade.
nej, min pluggmetod är inte så bra. antagligen kommer det
gå jättedåligt på provet och det kommer stå ett G- längst ner när vi får tillbaka det.
igentligen skulle jag ju plugga spanska oxå
(so prov - fredag
matteprov - måndag
spanskaprov - tisdag
friluftsdag - onsdag
svenskaredovisning - torsdag?)
men det orkar min hjärna inte med.


min säng just nu. och den vägrar städa sig själv!

jag håller på att skriva ett annat inlägg samtidigt som det här,
vet inte om jag ska publicera det ikväll eller imorgonkväll.
får se.
sov gott!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0