skratt, skratt, skratt

jo du, jag har nog världens bästa vänner!
jag följde med dom andra girlsen till jenny där
vi sjöng lite abba (förvånande?) pratade lite och
provade peruk (A)
svinkul i alla fall :)

imorrn blir melodifestivalen, mitt på dagen när det
är genrep. med mamma&pappa jipppie? typ inte.
marika&moa ska i alla fall dit, så jag hoppas jag träffar
dom innan det börjar. du vet, jag är ju som van (A)
haha nej, men jag&fanny var på melodifestivalen när det
var förra gången i skellefteå.
haha, jag börjar tänka på vad man ska ha på sig.
lite små panik, men jag antar att det blir typ jeans, säkert
tröjan med ryggurringning och några snygga örhängen, som vanligt.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

Hahah, nej det skulle jag inte ;P

2009-02-14 @ 10:55:37
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0