sluten avdelning med LPT.

hej världen!
18 timmar sen sist jag bloggade.
44 nya inlägg på bloglovin.

jag åt parisare på skolan, igentligen gillar jag inte parisare,
men jag hade tydligen valt att äta det.
fast det gick ju bra, det känns bättre när jag har ätit på
skolan några dagar. jag känner mej, jag vet inte, typ friskare.
man ska ju äta på skolan, så ska det ju vara.

&så var det en kille&berättade om viking, som har som bara
"försvunnit" dom flesta har vetat vars han är, men inte riktigt
säkert. nu vet vi i alla fall. &man fick sej en riktigt tankeställare.
stället han var på, man steg upp 8 vare morgon. steg man inte upp
välte dom sängen. det tyckte många var hemskt. för mej lät det
naturligt. jag klev upp innan 8 flera veckor, nu stiger jag ju upp tidigare,
eller inte på helgerna. men nu är jag ju hemma. &ingen sliter
upp mej ur sängen om jag inte är uppe klockan 8.
fast på många andra sätt var det stället hundra gånger värre än en inläggning
på en sluten avdelning med LPT. fast det är nog lite samma känsla.
man vill hem. man vill slippa. man vill bort.
så jag förstår nog rätt så bra. även om det är två helt olika anledningar.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: tack moa:)

2009-02-04 @ 16:35:24
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0