snöstorm

hej världen!
jo, idag äre snöstorm här. när jag skulle öppna
dörren för att möta mathilda&marika möttes jag av en enorm
vind, &jag skrek. &gapade, så snön hamnade i min mun. inte mys.
sen blåster det ju massor, svinkallt&snöar.
&på gympan skulle vi gå upp till vattentornet, det är väl ca 3 km fram&tillbaka.
i snöstormen.
långt ifrån mys.
&inte var det så varmt när man kom hem till lunch heller, här är det
(om möjligt) kallare än ute, men det blåser lite mindre xD

efter skolan blir det stan med marika&mathilda, ska köpa en present
till oscar&emelie. &kanske en ny tröja eller nått.
ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0