sommar och sol.

hej världen!
jag&fanny ska strax gå ner till kolonigatan&gunga i jättegungan,
det är jättekul! &så känns det bra att gå ut, jag har bara suttit
inne på rummet, lyssnat på musik, spelat lite piano typ.
jag spelar Für Elise nu, den är inte så svår, jag längtar tills på
torsdag, så jag kan be att få spela river flows in you, jag såg att den låg på
pianot sist jag spelade, fast det kan ha varit till klarinett oxå.

jag åt mellis nyss, ute. i röken.
dom grillar där ute, &jag gillar verkligen inte röken från elden,
den luktar äckligt, sticks i ögonen&är bara allmänt jobbig.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: kajsi

svar: tack så mycket!

2009-02-01 @ 14:48:14
URL: http://rhinestonehormones.blogg.se/
Postat av: Anonym

yepp den är från Gina:)

2009-02-01 @ 16:34:52
URL: http://KarinOlofsson.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0