spännande.

fanny och hennes två kompisar ska se twilight ikväll,
hon frågade om inte jag oxå skulle se den
med dom.
- ofc, ofc, ofc!
jag blev genast helt spänd och så,
fanny tyckte jag avr helt sjuk i huvudet,
- du har ju sett den minst 11 gånger, du kan ju fortfarande
inte bli spänd av att se den?
såklart jag kan!
den är lika bra varenda gång!
nu kom mathilda, ska vara lite social med henne,
tjingeling :)

btw, jag åt mellis hos marika idag, ett glas mjölk.
men jag känner mej otroligt anorektiks som tackar
nej till mackor, oboy, digestivekex osv.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

Ny blogg om självaste Robert Pattinson! :)

2009-02-19 @ 20:00:09
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0