spanska, matte, kurator, jennymöte

ja, spanskaprovet. gick väl sådär,
ett G kan jag i alla fall hoppas på.
vi fick tillbaka matteprovet oxå, VG, 4 poäng från
MVG. det är bra, jag trodde jag skulle ligga på 2 poäng
över IG. fast jag blev ordentligt förvånad,
jag hade minst ett poäng per fråga,
jag som trodde jag hade failat totalt!

var hos kuratorn idag, det vanligt snacket. alltså
ingenting, hon frågade lite hur det skulle bli
med hkn, om jag ska vara med på den. det beror ju helt
på matprogrammet, är jag av med det blir det ju hk
som vanligt. sen pratade vi lite om varför jag ska bli
av med det, det var ganska lätt.
för att det hindrar mig från att vara normal.
jag kan inte sova hos någon, måste hem vid 9 för frukost,
vi som brukar vara uppe till 5 och sova till 12-1, det funkar
lixom inte. jag kan inte fika med dom andra tjejerna,
eller klart jag kan, men det känns så knäppt att först fika
nånting, sen hem en kvart senare och äta kvällsfika.
nej, det funkar inte.
och att följa med någon hem efter skolan,
det funkar inte heller, jag måste hem och äta mellis
som tar 2 minuter att äta upp.

nu har vi jennymöte hos skolsköterskan,
jag typ längtar, det känns som ett äventyr (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Matprogrammet går att ändra lite i, om man ska göra något särskilt. Det ska inte hindra dig från att göra roliga saker! Du kan få fika hos en kompis efter skolan nån gång, eller skjuta på frukosten om du vill sova över hos någon (eller ta en nattmacka istället..). Vi måste bara få frågan från dig först. Vi är inte omöjliga att diskutera med.

2009-02-17 @ 13:37:52
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, läser du allas kommentaarer ? ;O



äventyr :P

2009-02-17 @ 14:39:06
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, okej :P

2009-02-17 @ 15:09:43
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0