inte igen,

hej världen!
till middag blev det korv. ni vet, kryddkorv.
inte så mys. så jag fick kycklingsallad pch korvbröd.
och det hände igen. jag tog för lite. blev tillsagd. jobbigt värre.

föresten, min blogg går inte att kommentera på?
mamma sa det i alla fall, ja, om ni inte kan så kan ni väl typ.....
maila?
eller läsa den hät bloggen:
www.coolavi.blogg.se
jag, emelie, oscar, marika, katta, elin, jenny.
ja, vi är dom coola.
eller så kan ni fixa en miljon nya läsare genom att trycka på länken
nedanför och följa instruktionerna.
http://www.viraltrafik.se/?MooaTooa

nu, soplugg.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Nu gåren kommentera=D

2009-02-11 @ 18:02:19
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det gör ingenting att du tar för lite, det är inget misslyckande! Du ska vara stolt över dig själv, du är en jättefin tjej som gjort stora framsteg på kort tid. Du duger precis som du är. Puss & Kram.

2009-02-11 @ 20:23:03

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0