vilket givande samtal!

skulle visst på bup idag. vägning och sjukgmnast.
pratade lite med sjukgymnasten, och nej jag gillar
henne fortfarande inte. vi sa ingenting, verkligen ingenting
som skulle hjälpa mig på nått sätt. jag svarade på hennes frågor
med ja och nej, inget mer.
eller i slutet bad hon om "hjälp" för att hjälpa andra tjejer,
jag sa inte så mycket. men hon tyckte jag inte behövde hennes
hjälp eftersom jag inte har några problem med min kropp eller
mina tankar. så hädanefter ska jag bara väga mig på bup.
nog för att jag aldrig i livet hade gått tillbaka till henne eller så,
men det känns bra att hon tycker jag är för frisk för sjukgymnastik.

föresten ska ni få höra på typ det häftigaste som någonsin hänt!
jag spelar river flows in you!!!
pianoläraren frågade om det var något speciellt jag ville spela,
och sa att jag verkligen hade fastnat för twilightmusiken.
då fick jag välja mellan river flows in you, bellas lullaby och clarie the lune.
nu blire plugg, vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

att den är kul att spela? fast lite svår i början, men jag kan typ hela nu =) fast vi har gjort lite förändringar i den, typ konstiga grejer, så jag spelar som allt två gånger, sen slutet och jag kanske ska lära mig det konstiga i mitten sen =)

2009-02-12 @ 20:16:51
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0