beställa, beställa, beställa!

hej världen!
läste på moas blogg att hon hade hittat när twilight kommer ut på DVD!
21 MARS!
iaf i usa, men endå, det är inte långt kvar. feel the pepp!
jag ska beställa den, LÄTT!
&jag längtar ihjäl mej på att extra material! mumma! (L)


har ni tänkt på en sak? rosalie, som ska vara den "snyggaste bella någonsin sett"
i böckerna, jag tycker faktist att båda edward, alice, jasper&emmett ser bättre ut.
eller ja, jag tycker dom är finare=) hon som spelar rosalie ser som, jag vet inte,
bestämd ut på något sätt. &kroppsspråket i filmen ser som, konstigt ut typ.
fast hon är ju så i böckerna, hon är ju inte ett stort fan av bella direkt.
ni ska bara läsa trean! helt underbar!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

fast då är den troligtvis bara på engelska, men spela roll, engelskaträning! =)

2009-01-14 @ 17:34:33
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: moa

jag ska till maria kl 2 imorgon, och till mia kl 3, vi kanske ses där =)

2009-01-14 @ 19:44:44
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0