bounce

hej världen!
hos linnea såg vi ett liveframträdande med bounce, eller
ja, en dvd. vi satt ofta, ofta&sa
- tänk att kunna dansa sådär!
så häftigt endå!!!!
vi hann dansa lite oxå, två nya åttor, usch vad jag älskar att dansa!


&vet ni vad jag kom på?
jag älskar att få beröm över hur jag klarar maten, pappa sa idag
- vad duktig du är moa som väntar med att smöra tills jag kommer.
det är ju som smöret som är problemet med mackorna, eller var.
jag har inte problem med det, men jag kn inte säga att jag gillar det som blondinbella,
som tydligen kan äta det direkt ur paketet.
det låter inte så gott.
nu ska jag springa&duscha, sen bloglovin, sov gott!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är värd allt beröm! Du är en jättefin tjej som jag älskar att få berömma! Sug åt dig av allt bra som folk säger åt dig, du är bra som du är!

2009-01-27 @ 22:23:48
Postat av: jonna

hej moa:)

jag ska köra upp och förhoppningsvis få körkortet!!

2009-01-28 @ 06:31:44

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0