bup

hej världen!
det  gick riktigt bra idag, "min" vanliga typ
sjuksköterska var sjuk idag, så det var någon annan.
hon var snäll, det var lätt att vara glad med henne. skulle ju
bara väga mej, &hon hade ingen aning om vad jag vägde
innan. det var ganska skönt!
vet ni? jag träffade faktist en tjej som jag "känner" där.
jag brukar mejla med henne, det var ganska kul (A)

hörde några tjejer på stan som sa typ,
åh jag behöver något att tugga på, ska vi köpa en korv?
jag blev riktigt förvånad, kan man göra så? =O
bara för att man behöver något att tugga på köper man mat.
så ska jag oxå bli, tydligen... är lite orolig om jag kunner
kunna göra så, jag tror jag aldrig har gjort det =O
gör ni så?

till middag fick jag vegetarisk korvsoppa. HUR ÄCKLIGT SOM HELST!
så jag tog fil & 2 hårdmackor istället...
även fast det lätt var mer än 2 dl fil så tänkte jag inte så mycket på det.
eller jo, jag märkte det ju, men jag var inte sådär att typ:
- omg, det är mer än jag behöver, hur ska jag kunna äta det?
osv.

snart blire twiiiiilight!!!!
jag har längtat hela, hela dagen!
fast lite knäppt blir det, jag ska fika klockan halvåtta.
samma tid som jag&lisa fikade när vi skulle på bio.
ärligt talat lisa,
- jag saknar dej.
speciellt att sitta&spela kort, prata&alla biobesök.
även om vi smsar 24/7 (A)
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: Lisaaa

Moa, jag saknar dig också!

2009-01-07 @ 21:22:00
Postat av: Lisaa

man fick 4a på avdelningen :s

2009-01-08 @ 14:48:19
Postat av: moa

bara för att man är hungrig köper man väl inte en korv?! kanske ett tugg gummi, men en korv...konstigt. det kanske är det normala...

jag trodde att du inte kände igen mig =]

2009-01-08 @ 16:41:00
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur kan man äta vegetarisk korvsoppa ? (A) xD

saknar dej <3

2009-01-08 @ 18:16:31
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0