deprimerad

hej världen!
jag känner mej deprimerad, twilight tog precis slut.
den är verkligen otroligt, otroligt bra!
tog ett litet stopp i mitten av filmen & såg top model, synd att clark åkte,
det måste verkligen kännas hemskt att vara på topp ena veckan och sen nästa
på botten.
föresten har jag inte gjort någon läxa, bara läst igenom lite av svenskan.
ska nog försöka fixa det på skolan imorgon typ. lycka till moa, du kommer inte hinna!
fast imorrn är det piano! ska nog be att få spela typ bellas lullaby
eller river flows to you.
sen blir det bup, och stan, mamma sa att vi skulle gå och fixa praoplats
då, ska nog fråga på bik bok och cubus, får jag inget där kör jag på typ
dagis eller nånting. jag gillar ju barn och så, så det blir nog det!
fast det blir nog att prao själv, men om mamma följer dit, så kan jag nog
komma själv och prao. jag fixar det!
nu ska jag gå och ta en dusch, btw, jag har lockigt hår idag :O
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

river flows in you är jätte rolig att spela =)

håller på med den nu, ska kanske spela den på ck sen i vår =)

2009-01-22 @ 15:48:17
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0