emmy&fanny

hej världen!
idag har jag haft en emmy&fanny dag. det var
jättekul i kamelryggen, det var jättehalt, så
man kunde glida på rumpan nerför backen,
&det gick superduper fort!
sen har vi spelat lite guitar hero world hero, ätit våfflor till middag
(ja, det gick bra, grädde är inte mitt hatobjekt längre, har nog inget faktist=D)
sminkat varandra osv.

fanny fick jättestora äckliga läppar&blått hår.

emmy fick ögon på ögonen&likfärg i ansiktet.

jag blev rosa i ansiktet&blåögon?
fina va?
idag har maten gått jättebra, har typ inte ens tänkt på att jag har ätit,
det skulle isf varit frukosten eftersom jag inte gillar ägg (A)
nu kommer mina sammanfattning av året =)
utan bilder...
dampar lite smått på apa, en tjej har lagt ut en länk som heter:
BMI - äru tjock eller? det är jobbigt, för jag vill så gärna
testa, men vågar inte. tänk om det är jättehögt? eller jag vet inte
vad jag väger, men jag har en aning.

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va fina alla blev :] !

2009-01-02 @ 23:58:48
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0