ersmark

hej världen!
ska strax fara på konfa grejset i ersmark.
haha, peppen är inte här, men det funkar säkert!
&så ska jag få lägga upp maten själv, det är bra!

och föresten, vet ni vem jag drömde om igår? alltså inte i natt utan natten
före?
ÅKE!
han från avdelningen, som var "lite" rund. jag typ grät när jag vaknade mitt
i natten! det var faktist ganska hemskt, han hörde inte till lixom...
fast idag sov jag gott, jag drömmer alltid jättemycket, men glömmer det
så fort jag har lämnat sängen (A).

nu ska jag försöka läsa lite bloggar, kommer ligga efter svinmke när jag kommer hem
vid 4-halv5. ha en superbra dag! &så kan ni ju smsa, mina gratis tar slut imorrn.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: fanny

haha jag bor ju i ersmark ;)

2009-01-17 @ 22:39:41
URL: http://fannygr.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0