ett tips!

hej världen!
jag har ett tips, jag har fått två anonyma kommentarer som det står
att det är svar på nånting. ni kan ju titta efter en extra gång
så ni har fått med namnet, jag är så trögtänkt att jag inte fattar vilken kommentar
jag får svar på. och så kommenterar jag ganska mycket (A)

jag har haft en riktigt tråkig dag, jag har rensat mitt smink, hårgrejs och smycken.
sen har jag&josef varit ute en stund och fotat, ska nog lägga in bilderna sen.
om jag hittar ett batteri så jag kan ladda över dom till datorn...=)

nu står bloglovin på schemat, och vet ni? ni kan fortfarande
prenumenera på min blogg, tryck bara på ikonen till vänster!
tack!

hahahahahahahaha, jag försökte göra en header, ja, ni ser ju hur knäpp den blev!
(den var i och för sej långt ifrån klar men)
kanske någon som kan göra en fin liten header åt mej? (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

haha jag är med :]

vackraste bilden åde ;)

2009-01-18 @ 21:28:36
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag trillar in här och läser varje dag och tycker du är duktig som kämpar! :)

skulle kunna hjälpa dig med headern om du vill, bara att säga till :D

2009-01-19 @ 00:19:59

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0