favvo

hej världen!

favorit kokain. (L)


våra honeys.

har haft en dryyyyyg dag.
kändes som om den aldrig tog slut. fast jag fick äta på skolan,
pannkaka med sylt. ni vet, ugnspannkaka. det var ganska gott,
utom kanten, som jag inte gillar.
vi var hos kuratorn idag, alla tjejer i 8c, dom andra har varit där
några gånger, det är typ självkänsla eller nått. iaf, hon berättade att
alla tjejer i åttan ska på teater på onsdag. det handlade om en tjej
(tror det var på riktigt) som skulle berätta om sin alkoholberoende pappa,
&typ hennes problem under barndomen. kuratorn sa att det var ganska hemskt,
typ sorligt. kommer säkert börja gråta... (A)
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag har bara läst första än. Men ska försöka börja på andra boken ikväll :)

2009-01-15 @ 17:10:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0