frågestund?

hej världen!
jag är värsta peppad på att ha frågestund, efter att oscar hade det,
fast jag tror inte jag skulle få några frågor(A)
tycker ni jag ska ha det, så ni riktigt kan fråga om kanske anorexin,
eller jag vet inte, vilken min favorit färg är typ?

fotbollsgrejeset gick väl bra, haha, vi var 6 st +mamma&tränare.
dom ska anmäla oss till en F17 serie, &om inte den blir, blir det en F15.
fast vi ska träna med A-laget, det känns hemskt... eller man får träna
med 95-96 om man vill, men det vill jag inte!
fast dom har redan börjat träna, men jag ska nog inte börja träna än.
måste fixa lite kondition först, nu ligger minus på -1000!
kanske dax att börja springa nu?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Sanna N :)

Hej Moa :D

Jag tycker inte att du ska vara orolig, jag menar med damerna. Alla är jättegulliga och vi far ju typ 4-5 tjejer som känner varann. Det skulle vara skoj om du skulle träna med oss :) Kram

2009-01-26 @ 16:32:18

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0