frukost&smör

hej världen!
jag fick lägga upp min egen frukost idag!
&vet ni vad? jag smörade 2 mackor! =O
fast jag hatar smör, det blev faktist bra! tyckte inte smöret smakde
så illa som det brukar, jag åt det iaf =)
har kommit på att smör inte är så hemskt som förrut,
tror faktist att jag skulle kunna klara att välja smör framför inte smör.
fast jag vet inte kanske.
fick en bra frukost iaf, 2 mackor, äggröra (jag gillar inte ägg, men
jag gillar inte korv&bacon heller) youghurt, te&jucie.
ganska bra med tanke på att jag har missat både frukost
&fm dryck =)
fast jag åt ju en korv igår kväll. eller natt.
&så åt jag glass till kvällsfika! moa är hur duktig som helst!
den bästa i världen!
tror jag är påväg tillbaka nu! ett liv utan anorexi.
eller så mycket man kan bli av med anorexi om man har haft det,
jag tror inte man kan bli av med allt, eftersom det är det man har levt
med väldigt länge, det enda som betyde nått då!
nu ska vi till kamelryggen med emmy, skriver om mitt år senare=)
tills vidare kan ni ju läsa en jätte bra blogg!
speciellt hennes år resumé!
enjoy! eller gråt, som jag gjorde.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte för att du behöver gråta, men jag kan erkänna att jag är ganska öppen i min blogg...tror det även behövs för det är så tabubelagt att skriva om den "psykiska ohälsan". Jag läste igenom stora delar av din blogg igår natt, dock var jag väldigt trött men din blogg berör. Och jag hoppas verkligen att DU tar dig igenom Anorexin. Du förtjänar att leva på ett bra sätt och inte med någon sjukdom. Önska så jag kunde hjälpa dig, men vet att jag inte kan. Vill bara att du ska veta att jag sänder stooora styrkekramar till dig i hopp om at allting kommer att bli bra igen! Kram pådej! /Camilla

2009-01-01 @ 15:59:37
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: Camilla

Förresten, var du inlagd på BUP i UMEÅ? Jag skulle ha skickats dit och det inte var fullt där just då, för att här i Luleå var det då fullt men är sen en tid tillbaka ändå på den avd.

2009-01-01 @ 16:00:46
URL: http://doden.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0