hej smarta, ja, vad heter du nu igen?

hej världen!
haha, jag pratar med sara på msn, &tänkte skriva
tråkiga sara&moa
men raderade moa flera gånger,
jag var inte säker på om jag hette det xD
inte smart moa, inte smart!
men det är ju lite så, man använder inte sitt namn lika ofta som alla andra =P

idag har jag varit hos kuratorn, det gick bra. vi pratade mest om
att jag är lite orolig över hur det ska gå när matprogrammet är slut.
typ om jag inte gillar skolmaten&så. fast jag fixar det nog=) hoppas jag.

till middag ska vi äta piroger,
det är gott! har fått för mej att jag fick ångest förra gången, men det
tror jag inte jag fick? det var ju inte många veckor sen, &jag har seriöst inte
haft ångest på väldigt länge.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

De är inte så lätt å veta vad böckerna heter ! :)

2009-01-14 @ 16:42:29
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0