helloooo shopping

hej världen!
idag blire stan med marika, hade tänkt köpa en liten
födelsedagsprestent till mathilda, hon blir byxmyndig om 3 dar!
sen skulle fortsättningen på om jag kunde drömma sitta fint oxå,
&kanske något litet klädesplagg, eller varför inte ett par örhängen.
helst ett par stora, fina. nu kör jag ju bara på små ploppar, typ
pärlörhängen, börjar bli lite less. något liknande som dom jag fick i julklapp,
runda ringar med nitar. coooooolt!
vet ni? jag tror att bella's lullaby, full moon & decode snart sitter
i min mobil & bara väntar på att bli spelade!!!!

hihi, min klocka på datorn är 22:54, sovtajm kanske?



kom på en fantastisk idé!
moa har twilight hemma, i bra kvalité.
kanske jag kan få låna den, &bränna den? så jag kan se den varje kväll innan
bedtime? erkänn att den var bland dom bästa jag har haft?
nu ska jag titta på fler youtube klipp&bara längta till jag sitter hemma senare idag
med fortsättningen på om jag kunde drömma.
ha en bra dag!
(btw, det kanske blir första bussresan sen utskrivningen 14/11 idag!
moa har förtroende!)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är den starkaste personen jag någonsin träffat!<3

2009-01-10 @ 12:57:41
URL: http://emeliehaglunds.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0