idag är en bra dag

hej världen!
förlåt för den dåliga uppdateringen. jag for till mormor direkt
efter skolan&fikade, sen har jag kämpat med engelskaläxsan typ en timme,
måste fråga marika eller nån vad en del ord betyder, jag suger verkligen på
engelska! &det gör www.lexin.nada.kth.se oxå, dom kan typ inga ord.

i skolan har det varit en bra dag, bilden var jätterolig, vi ska göra collage
&sen på rasten var det kul, fast på matten höll jag på att somna (A)
men nu ska jag äta middag, chili con carne luktar det,
bloggar mer senare
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

hittade en osvarad kommentar ;I

dom kan knappast ha varit 4 när du

träffade dom sist, haha dom är ju 6år:P

2009-01-28 @ 17:24:12
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0