inte det bästa,

hej världen!
dagen har inte varit den bästa, en så länge.
imorse hittade jag ingenting att ha på mej! så nu sitter jag i skabb
kläder. sen blev det lite stress med frukosten, men jag hann och det gick bra.
jag var inte på världens bästa humör på skolan heller, men ja, jag vet inte det typ
hände en sak, det känns så taskigt att säga vad, men jag blev ganska ledsen över det.
ni vet, typ anorexia stuff. förutfattade meningar.
jag åt lunch på skolan, potatis och köttbullar. jag glömde att ta ett glas mjölk,
jag får typ dåligt samvete, det känns som om jag försökte slippa det. hatar när det blir så,
att jag glömmer tex en frukt, jag känner mej ju så frisk, men så glömmer jag...

gympan var i alla fall rolig, vi hade bounceball och killerball, bara med klassen,
tycker det är mycket roligare så! och vet ni? oscar ska göra en helt ny design åt mej =D svinglad!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0