jag kommer döööööööööö

hej världen!
har just läst dom sista orden av ljudet av ditt hjärta.
feel the depp.
ska nog börja om att läsa ettan igen, även om fanny skulle låna den.
vi kan läsa samtidigt =P

  

föresten, jag ska på konfa grejs på lördag. eller ja, det är meningen så.
jag känner inte peppen. det blev ju inte det bästa sist jag
var där. igentligen har jag nog tappat lusten att konfa mej.
jag har ju missat så mycket. &jag känner typ ingen där. eller jo, evelina&elina
men jag är ju aldrig med dom annars? borde verkligen bestämma mej
nu. om jag ska eller inte. men jag orkar inte...
jag är trött. har faktist hunnit göra engelskan oxå, även om den tog fem minuter (A)

imorrn har jag för mej att jag ska på BUP. känner inte peppen där heller.
känner ingen pepp alls nu. är för trött (A)

svar till anonym:
på jeansen jag köpte igår har jag 25 i midjan&32 i typ längd.
min tröjstorlek varierar mke, det beror på vilken affär jag köper kläder på.
men på tex H&M brukar jag ha 34/36 och det är ju typ samma som XS/S.

haha, känner mej lite rolig =)
sov gott!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, stolt för vad ?=D



Har du ätstörning som huvudkategori ?

2009-01-14 @ 22:25:24
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh är den bra?? jag skall köpa den snart :]

2009-01-14 @ 23:53:42
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Melissa

Jag hoppas verkligen att du tar dig igenom detta! Du verkar vara en så fin tjej, när man kikar runt, och du borde verkligen få njuta av livet som en "vanlig" 14 åring.

2009-01-15 @ 01:26:51
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0