jag vill så gärna,

hej världen!
pappa frågade mej under melliset om jag ville fika själv
när emelie&oscar har sin fest. såklart jag vill!
grejen är den, att eftersom jag inte pratar med dom, så vet dom inte om jag har
ätit eller inte. så jag måste typ prata med dom.
jag hade en idé om att göra mackorna hemma, stoppa i en låda&sen äta dom där.
men jag antar att jag måste börja prata med dom i veckan. fast jag inte vill.
fast det här är väl detjag har väntat på, jag behöver ett ultimatum för att kunna göra
det. för att jag ska vilja. äsch, jag vet inte hur jag ska göra. jag är så confuuuused.
och såååå uttråkad. fast ikväll blire att fara till jenny med elin. jag orkar inte dansa,
ska prata med dom andra. jag mår inte så bra, jag har typ ont i huvudet,
&igår sprängdes mina öron ihjäl.
&så ska vi grilla, utan emmy tyvärr, hon hade febran. alla verkar vara sjuka typ...
nu ska jag checka bloglovin, &sen hålla mej för att inte blogga. (A)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0