julafton

hej världen!
idag är det en månad sen julafton, det känns som typ
3 månader, minst!

jag längtar redan till nästa jul.

snart ska jag ringa marika, hon skulle ringa när hon var klar, hon borde ju vara det
snart =P jag tror jag ska köpa typ nån t-shirt, kanske ett vanligt svart linne med
smala axelband och jeansleggingsen jag såg på cubus i torsdags.
jag tycker jeansleggings är jättefint, iaf om dom ser ut som jeans, dom blir ju mycket
tajtare än vanligt jeans, &man slipper kämpa för att få på sej dom!

haha, nu ska jag bara äta middag&kvällsfika, sen har jag ätit klart för idag.
jag har tagit båda mina mellisar på förmiddagen, jag tog ett glas mjölk, torkad frukt
&en av mina nyttiga lussebullar, jag har typ en hel påse kvar av dom (A)
sen tog jag ett extra glas mjölk till nudlarna=)
ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, kul fråga ;)

2009-01-24 @ 12:49:19
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0