klick, klick

hej världen!
haha, jag vet, rubriken har ingenting alls med inlägget att göra, det är bara så svårt att komma på rubriker! nu ska ni iaf få veta om mitt stoooooora hjältedåd eller vad det nu heter.
jag fick göra min egen frukost!!!
det är ännu större än att göra kvällsfikat! man ska ju mäta&hålla på, 2 dl mjölk, 1dl flingor. men det gjorde jag inte, jag bara hällde, det här ser ut som två dl, kanske en liten skvätt till osv. mackorna gjorde jag oxå, jag känner mej så bra, så bra! kuratorn sa att jag skulle fira sånna här saker, som att jag får göra det själv osv. hur jag ska fira? fara på stan med marika, köpa nått nytt&skratta. sen efteråt, vad händer då? jooo, min&marikas fejkanorexiablogg ska skapas =P
ni kommer säkert få en länk, så ni kan läsa. den kommer bli svinbra!!!!
idag känner jag mej som en, hm, 12:a! även om 10 var högst (A)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0