knäppt?

hej världen!
har läst lite anorexiabloggar nu. blev ganska förvånad,
dom flesta fick sin anorexi när dom var ca 15-16 år.
jag var 13. vet iofs typ 2 som fick det när dom var 12.
&så har man ju sett på tv skräckexemplen där flickorna/pojkarna är 8...
fast igentligen, när jag ser mej i spegeln ser jag inte mej
själv som en anorektiker. gjorde inte det i somras heller,
eller när jag hade sond. knäppt?

började bara tänka lite när jag läste bloggar. men vet ni?
jag borde ju som bli -sådär vill jag oxå vara!
men jag har mina knep, jag lyssnar på musik. speciell musik=)


xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: jag fattar inte vad du menar ?

2009-01-15 @ 17:23:29
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0