kortis dag

hej världen!
superkort dag, halv 9 till 10 över 11.
eller dom andra går till 12 tror jag, eftersom jag missar
no:n. det är det enda bra med att inte gå heldagar.
oscar frågade en sak på matten, när jag är av med matprogrammet, om
jag kommer att få gå heldagar direkt. ärligt talat, jag har ingen aning,
jag borde ju få det, och typ gå till skolan själv osv, men
det har väl inget att göra med matprogrammet? =O
och vet ni vad jag har kommit på? jag kanske kan ha en typ "provvecka" där
jag är utan matprogram, jag får äta vars jag vill, hur mycket jag vill osv.
och träna hur mycket jag vill, sen far jag på bup efter en vecka och väger mej,
har jag inte gått ner så får jag sluta med det. smart va? fast man kanske behöver mer
än en vecka på sej att avgöra om det funkar eller inte? det kanske inte var en bra idé.
jag är verkligen helpeppad att få sluta med matprogrammet, så jag kan äta fil
på skolan med kompisarna, fika efter skolan med dom, ta en risifrutti till kvällsfika,
dricka lite saft när jag har lust osv. jag kan ju dricka saft nu om jag vill, men det känns som
om typ, jag vet inte, att någon måste se att jag dricker upp hela glaset eller nått. (A)
haha, nu börjar jag tänka värsta mycket på om jag fixar det eller inte. och vet ni?
jag har bestämmt mej för att jag fixar det! även om det kanske är länge kvar till jag får
äta när jag vill, vars jag vill, hur jag vill...
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: morgondis

Snygg ny design på bloggen! Kul att se dig utan slangen också, du är sötare utan;P

Fortsätt kämpa! Jag följer din blogg varje dag tycker den är lika intressant även utan att skriva om anorexi hela tiden, du skriver på ett sätt som gör det roligt att läsa, med formuleringar och så.

Kram!

2009-01-20 @ 12:34:44
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/
Postat av: Mamma & Pappa

Matprogrammet kommer nog att finnas med ett bra tag till, men du har möjlighet att påverka vad du vill äta. Det skulle underlätta om du kunde säga hur du vill ha det. Fil på skolan skulle vara ok för oss om det är mackor till. Risifrutti + något mer är ett kvällsfika. Saft kan du ta när du vill och räkna till ett mellis.

Vi kommer att sitta med när du äter, vi tror att det behövs för att anorexin inte ska ta över igen.

2009-01-20 @ 12:39:56
Postat av: moa

härligt moa, att du har bestämt dig! =)=)

jag blev jätte glad=)

och fin design =)

2009-01-20 @ 16:37:40
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0