mamma

hej världen!
bara ett kort inlägg, jag kom på en sak.
eller emelie kom på det åt mej, mammor verkar gilla min blogg.
typ (A)
får jätte ofta höra,
- vet du vad min mamma gjorde igår? läste din blogg! hon tyckte den
var jätte hemsk!
inte varje dag, men minst en gång i veckan =P
lite roligt, läste på en blogg för länge sen att man skulle bestämma vilken
"målgrupp" man skrev för. var det för fotbollsintresserade, datanördar osv.
och vilken ålder var dom i? var det 50-80års åldern du skrev för, eller var
det 13-20års åldern? haha, min "målgrupp" är väl tonåringar?
haha, men mammor i 30-40års åldern gillar den mer, lite pinsamt (A)

btw, vars ska jag praoa?
tror inte det blir dagis, inte i skelleftehamn iaf.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisasaa

du borde praoa i Lycksele (AAA)

2009-01-22 @ 22:43:09
Postat av: Lovisa

Jag lägger till dig i bloglovin' för din blogg verkar bra, intressant osv! :) Just wanted u to know! :)

2009-01-23 @ 09:39:20
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Sara

Men när man åker till er, så är det väl typ ett dagis när man svänger? (A) eller har jag bara fått för mig det ?

2009-01-23 @ 17:09:23
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0