MOA - the next mästerkock?

hej världen!
så fort jag kom hem från skolan frågade pappa:
- vill du göra din egen lunch?
JAJAJAJAJA!
så idag har jag gjort min egengjorda havregrynsgröt med äppelmos
och en rostmacka med ost. =D
jag känner mej verkligen bra!
nog för att felicia fick göra lunchen på fredagar medans jag hade köksförbud,
men hon hade gunnar till hjälp&dom bestämde innan vad dom skulle göra.
åååh, vad jag är glad!
inte blir det sämre av att jag läste (som alla ni andra säket har sett på blogg.se)
att new moon kommer ut på bio den 20/11-09!!!
&igår kväll hittade jag realsedatumet på både twilight dvdn& så länge vi båda andas
(breaking dawn) 4 boken! 12/3-09 kommer boken&29/4 kommer dvdn ut (i alla fall på discshop)
så nu är jag pepp!!!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0