money money money, most be funny, in Moaslife

hej världen!
haha, pappa tyckte jag borde sälja alla sims spel till Game.
det tycker jag var en bra idé! då kan jag köpa the sims 3 för dom pengarna,
eller jag kanske inte vågar? (A) tänk om det är uuuuurtrist, &jag vill spela med
flera expansionpack? haha, men jag måste verkligen ha pengar!
vill ni se min vill ha lista?
(som jag faktist har tagit bort ganska mke saker ifrån?)
- KENZA skinnjackan
- The Sims 3
- pengar till Umeå i typ april
- present till oscar&emelie
- KLÄÄÄÄÄÄDERRRRR!
- nya skor, typ ett par fina vita tygskor att hoppa omkring med i sommar
- &så kanske några söta ballerinas?
- jeansleggings
- t-shirts
- någon ny cardigan skulle inte vara fel
- en eller två tunikor skulle passa bra i min garderob
sen är det ju lite grejer som jag faktist måste ha, tex en skinnjacka. tyvärr blir det nog
inte kenzas, det får bli nån fejk från typ H&M. eller Vero Moda, såg jättemånga fina där igår!
haha, det var bra med avdelningen, där kunde man bara slasa omkring med mjukisbyxor
&tjocktröja, inget smink eller hårspray. haha, det var i alla fall nånting bra (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, du måste inte köpa nåt om du inte vill ? (A)

och du behöver väl itne tygskor nu ? kan du inte vänta till mars iaf ?=D

haha, jag tycker det är kul att ha den på feölsida=D

2009-01-25 @ 12:45:45
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

sv: de behöv du itne alls=D

jamen.. det är iaf mer än inget alls =)



OCH !?!?! ;OOO

JAg tycker det är fint :]

2009-01-25 @ 13:07:37
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0