mumma,

hej världen!
inatt har jag drömt om edward&bella. läste slutet på
boken innan jag skulle sova. fast min natt har inte varit
den bästa, har vaknat flera gånger, jag tror att igår blev
lite för slappt. vilade ju nästan hela dagen, det funkade
på avdelningen, men inte hemma. hemma ska man vara ute,
hemma ska man träffa kompisar, hemma ligger man inte i sängen hela dagen.
haha, fast jag tyckte det var kul. eftersom boken var så bra!!!

idag äre lång dag, halv4 går vi till. fast jag ska hem&äta lunch
&hem över fysiken. så den är inte riktigt lika lång för mej.
men endå, känner mej inte helpeppad på skolan.
nu ska vi fara,
ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0