myyyyyyys.

hej världen!
åh, vad skönt med fredag! jag låg kvar i sängen extra länge bara för att.
&så har jag min myskofta, ni vet den jag köpte på cubus förra veckan,
märkte imorse att den var extra mysig, det är en sån med lite hög krage. myyyys.
&snart är jag klar med min kniv på träslöjden, jag känner mej lite duktig då
eftersom dom andra har jobbat med den hela höstterminen&vårterminen.
eller ja, 4 veckor x2. &så gör dom ett fodral oxå, det ska inte jag göra.
men endååååå, lite bra är jag.

&så har jag långrast. slutade matten vid kvart i elva, so:n börjar typ 10 över 12.
myyyyys.
nu känner jag för lite bella´s lullaby&sängen. men det får vänta. eller nej, jag
satsar på det!
ha en bra dag!


&så vill jag bara säga att jag saknar sara oändligt mycket!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0