peppa, peppa, peppa!

hej världen!
johdu, nu känner jag peppen!
för vad undrar du?
twiiiiiiiiiiiiilight!
pappa ska ladda hem den, dålig kvalité, oja, det kommer det vara, men vem bryr
sej? twilight är twilight. inget klår twilight!
haha, jag har pirr i magen(A) (hahahha, skrev först piss i magen!)
vad händer annars då? jag åt ostpaj till middag, det smakade gott, jag älskade det förr,
det smakar ju inte lika, men jag tycker oftast att mat är gott nu.
och pappa frågade om jag ville sova borta på lördag. ska nog inte göra det, både
för att jag måste upp på morgonen och fara hem till frukost & för att jag knappt har varit
med någon på jättelänge. fast när han sa att jag kanske kunde ansvara för kvällsfikat själv,
lät allting helt plötsligt mycket roligare, men mamma tyckte inte det var en bra idé.
det tycker jag, jag vill visa att jag kan! att jag är bra! jag vill så gärna...
och så ska jag&mamma på stan imorrn, bara för att fanny ska dit med sin kompis
felicia men inte vågar åka buss hem själv ;P och så är jag i stort behov av nya kläder, ska
nog ta månadspengen i förskott (A). och så ska vi dansa igen imorgon, hos sofie. jag längtar!
bup imorgon oxå... där är inte peppen den högsta, men jag klarar mej!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, det är iaf sant =)

2009-01-21 @ 18:01:03
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0