praktik

hej världen!
jag vet inte vars jag vill ja prao?
hade tänkt försöka skaffa en praktikplats så
fort som möjligt, så jag inte behöver stressa&inte får
det jag vill ha.¨jag har funderat på:
- bik bok
- cubus
- nått dagis
- typ hemmakväll med marika&katta, eller typ bion
haha, jag har typ glömt alla andra!
många ville varra på ett café, inte jag!
jag skulle inte klara det! jag skkulle typ spy av alla bakelser
runt omkring mej, eller kanske inte. men jag tycker det är lite
äckligt när det är så mycket mat omkring. jag blir mätt bara av att se det.
&så kom jag på att sjukhuset, det är ju coolt!
men då får man ju typ bara sitta&prata med patienterna, men endå kul!
ska fundera på det, typ följa med en sjuksköterska hela dagarna.
kom på att jag kanske vill jobba som sjuksköterska efter inläggningen, det är ju coolt!

nu står gympa på schemat, tjingeling!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

hon som kommenterar anonymt ;)

2009-01-12 @ 16:56:57
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Sara

hej, jag vet inte heller vart jag ska praoa,, :/ men jag ska nog vara nån stans i skellefteå! :D kanske vi kan träffas då? (A)

2009-01-13 @ 08:01:57
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: sofie

Ä på sjukhuset det är kul. Jag var ju på ortopeden och det var jätte kul, jag träffade många häftiga gamla tanter.:) Dom är jättesnälla i alla fall.

2009-01-13 @ 14:57:41

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0