prao, stan, bup

hej världen!
ingen praoplats, på bik bok hade dom fullt vecka 11 & på cubus
tog dom bara emot gymnasieelever. tråkigt värre. så det
blir nog att praoa på dagis, men det är okej, jag älskar barn!
mormor sa att hon tyckte det passade mej =P

på bup gick det faktist jättebra! hon som vägde mej,
idag samma som vanligt var typ snäll. hon pratade & sa att hon tyckte
att jag var duktig osv. dom skulle träffa mamma&pappa på måndag
och prata.
på stan hittade jag en superduper skön grå tröja, en grå kofta och ett par
stora fina örhängen, fotar senare. eller jag hittade svin mycket, men
jag har inte fått min månadspeng, och mamma hade börsen, ,otur moa!

nu ska jag strax fara till sofie och dansa! vad har du gjoprt idag?
btw, lite coolt att jag kan mobilblogga!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: JEnny

Jag måste köpa en kofta. Jag har ingen :/ Buhuu...

Heh :) ... Mobilblogga ?

Jag är typ anti mot de :P

2009-01-22 @ 19:08:49
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0