seriöst, jag tror msn skojar med mej!

hej världen!
msn tror nog att det är första april idag!
online: 0/85 !!!!!
vad gör alla människor? knappast i skolan, vi slutade föra
nästan 50 minuter sen! :O

men vet ni? idag mår jag jättesuper bra, fick en lapp av elina,
dom ska göra ett nytt fotbolls lag, F15 med 94/93/92, det är så många
som tänker sluta om dom måste spela i U18 eller dam, &mamma sa att
det går bra! hon skulle höra med läkaren, men varför skulle det inte gå bra lixom?
jag är normal viktig, det räknas knappast som för mycket träning med 2 fotbollsträningar/vecka
en dans träning och en/två oseriösa (A) haha, när jag dansar med sofie, linnea och celeste dansar
vi lite, pratar lite, dansar lite, gör lite nytt, pratar lite osv. räknas knappast som träning!
åhno, kom på en sak, tänk om det krockar? samma dag, samma tid. läskigt...
äsch, det kommer sen! nu ska jag vara glad för att jag ska få spela fotboll igen =D

föresten, marika ska göra en oseriös anorexia blogg kom vi på idag på träslöjden,
jag tycker den ska heta "hejmittanorexiabarn.blogg.se" marika tänkte mer på typ
"dummadummaanorexi.blogg.se" typ (A) haha, jag kan länka sen, om hon gör den!
(hon ska masskommentera, göra allting oseriöst, så att hon kan fajtas med
kenza på toppen, när hon väl har vunnit skriver hon, föresten, det här är inte på riktigt,
läs min riktiga blogg: www.melonslush.blogg.se smart va?)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

nu har du ju avslöjat min ide :( ;)

2009-01-23 @ 16:53:19
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Ja, men den är bra så! :) Din blogg alltså.

2009-01-23 @ 17:23:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0