söta söta linus&elvis

hej världen!
först ett svar till -
för att få ärr på armarna&händerna har jag kliat mej.
det låter säkert helt sjukt för dom flesta,
men på avdelningen där dom låste in både rakblad, knivar&piller
så var det det bästa sättet att göra sig själv illa.
det värsta var att jag alltid gjorde det är jag hade skyhög
ångest & inte kände nånting alls. så jag bara kliade&kliade&kliade
tills dom tog tag i mej&höll fast mej. alltså kunde det bli väldigt
djupa sår. fast jag har slutat nu, eftersom ångesten är slut.
men jag ångrar mej, dom kommer ju aldrig försvinna...
kan visa bilder senare på både såren&ärren.

nu är mina småkusiner linus&elvis här, dom är hur söta som helst!
den minsta, elvis tog tag i katten leias ben&frågade om
hon hade blöja att bajsa i. så söööt!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0