sova, sova, sova

hej världen!
idag är jag inte alls trött, inte längre!
steg upp vid 9 (efter att ha somnat om en gång, så pappa
fick väcka mej) åt frukiost, frös!!!!
sen gick jag&la mej igen för att värma mej, &helt plötsligt hade
det gått 2 timmar. så otroligt skönt att få
sova efter frukosten! eller ja, jag kunde nog ha sovit
till 13, men pappa väckte mej&sa att det var eftermiddagsdryck.
åh, jag kom på en sak, tänk om jag hade gått på matprogrammet
på avdelningen när jag sov så mycket, då skulle jag
typ vara tvungen att vakna varannan timme! =O
haha, tur att det inte var så då=)

nu ska jag gå&klä på mej, ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så sjukt kallt! :O

2009-01-04 @ 12:28:31
URL: http://illtrytobehappy.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0