spotlight

hej världen!
haha, nu kan du synas på min blogg!
om du bläddrar ner till länkar, kan du skriva ett meddelande som
kommer synas i 1 timme. det kostar 10kr.
HAHA, jag tycke det var lite kul att lägga till den, kommer nog ta bort
den typ snart, ingen kommer ju betala 10kr för att synas på min blogg,
jag har ju nästan inga läsare =P

jag har fortfarande jättetråkigt. ska nog se twilight endå.
eller jag vet inte. kanske.

jag har läst gamla kommentarer, &några gamla inlägg jag har skrivit.
och herregud, vilken ångest alltså. &vilken pepp jag fick av alla!
jag känner mej otroligt stolt som slipper det där nu.

skulle jag se den här bilden, skulle jag inte ha någon aning om att flickan på bilden
hade anorexi. &enorm ångest. (november - 08, 2 veckor efter utskrivning)

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Det har jag tänk på ofta! :O

Tänk om jag inte börjar hos er. Vars skulle jag gå då ? Skulle jag ha de lika bra?

Hur skulle de då vara ? :/



Jag älskar dej ! <3

2009-01-30 @ 22:43:35
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: - m h a l i n , ♥

svar - jaha! vad smart. men du får inte pengar för det eller ?

2009-01-31 @ 10:18:22
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Emma

hej :)

jag såg nåt inlägg du hade skrivit om kommenterbara inlägg, hur skriver man såna ? :] för jag får typ inga kommentarer .

2009-01-31 @ 10:21:10
URL: http://emaap.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0