tjingeling

hej världen!
nu blire snart dans! ska ringa linnea strax & fråga när jag kan komma=)
superpeppad! det är ju så kuuul!
jag fick våfflor, grädde och sylt till middag. det gick bra. faktist, så smakade jordgubbssylten ganska bra, godare än hallonsylt, som jag alltid tar. bara för att (A) haha, och vet ni? mamma hade i bönor i våfflorna! bönor! men det var ganska gott, dom smakade inte annorlunda, bara mer.

imorgon är det teater för tjejerna i åttan, det kommer bli kul! vi ska lixom fara hela "tjejgänget" marika, katta, jenny, elin, mathilda&emelie mycket bättre så! =D
nu ska jag ringa, eller nej, det blir bloglovin först (A)
ha en bra kväll!
(btw, robert pattison är med på Ellen imorgon, jag vill se!)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken kanal, Vilken tid :) ?

2009-01-20 @ 17:50:11
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: emelie

sv:HAHHAHAHAH ! skrattretande!

2009-01-20 @ 19:22:37
URL: http://elahti.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0