tuld&rika

hej världen!
snart ska jag gå till marika med mathilda, typ.
det känns bra, jag har svintråkigt! &så vare svinlänge sen jag var med dom,
jag är typ aldrig med nån nu för tiden?

haha, &föresten, jag har totaldissat skolkuratorn i veckan,
jag skulle gå till henne i måndags&få betygskriterier&bestämma en ny tid,
men jag hade ingen lust. inte i tisdags heller. inte i onsdags heller. och idag hann
jag inte. imorrn känns lite sent. nästa vecka vill jag inte. jag har faktist ingen
lust alls att gå dit. även fast jag oftast har gillat samtalen med henne,
men jag känner för att typ, jag vet inte, slippa.

föresten, jag är lite stolt över middagen. fanny hade ett stort gäng med kompisar
med sej hem efter skolan, alla skulle äta här, tidigare har jag tyckt det var jobbigt att
äta med folk (även mina syskon), eller det var typ nån månad sen. fast det
var okej att sondas framför dom, det ville jag typ. för att visa att jag inte svalt
längre, att visa att jag faktist fungerade, min kropp hade näring.
men maten, den ville jag ju inte ha i mej, jag var ju tvungen att kämpa.
nu känns det jättebra, jag är fortfarnade orolig att det bara ska ta stopp,
men det händer ju knappast, jag har ätit alla måltider sen jag vet inte,
en onsdag, samma vecka som jag blev utskriven, då drog jag sonden.
eller just ja, jag dissade ju ett mellis i december, men det räknar jag inte ens. då var jag sur.
just nu känner jag mej otroligt frisk, jag ska vara med kompisar, jag tänker
tillbaka på vilka problem jag hade med maten&kommer på att jag faktist fixar det!
jag fixar det omöjliga! det som var omöjligt att äta i september,
det enorma matprogrammet känns inte lika enormt längre, det känns...
normalt...

nu ska jag ringa thilda, ha en bra kväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Susan

Du har blivit nominerad till Veckans blogg hos mig av Oscar.



Vinnaren utses på Tisdag.



Lycka till=)

2009-01-29 @ 18:36:22
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: moa

du är på god väg moa. jag önskar att jag också vore där....

2009-01-29 @ 19:58:17
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Stolt och glad blir jag att läsa!

2009-01-29 @ 21:41:26

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0