twiiiiiiilight

hej världen!
ja, jag är änny kärare i twilight än igår.
om det är möjligt... (A)
josse följde oxå med, &vet ni vad? hon tyckte Mike Newton
var snygg? =O
vet ni vem jag tycker är snygg? eller utom Edward då?
Jasper Hale! han är ganska söt! när han inte anstränger
sej för att äta döda någon. förvånande va?
&vet ni? jag hurvade på samma ställen som sist,
bla när dom kysser varandra, när edward spelar
den dära låten för bella (vad heter den? det är inte bella's lullaby va?)
osv, osv, osv
fast om det kändes som om filmen var en kvart förra gången kändes det som max 5
minuter den här gången!
vi hann typ sätta oss, den började (btw, fattade mke mer
av det som var svårförstått förra gången. typ början&vad jacob black
är för nånting! man förstår det i första filmen, om man vet att han är något
annat än människa)
småprata en massa, typ när edward var snygg&helt plötsligt kom eftertexterna!
btw, jag kom på en sak:
hur kan han, Laurent, vampyren vara svart om han är vampyr?
dom är ju vita i huden. har funderat mke på det (A)

idag vare första skoldagen. booooooring.
utom en sak
jenny, marika, thilda, emelie&oscar sa att dom såg mej som frisk.
jag verkade inte deppad längre, var glad, när jag åt såg det lika
enkelt ut som för dom, jag hade inte ångest när jag åt osv.
det enda som dom tyckte var anorektiskt var att jag tittade hur mke kalorier
det är i det mesta. men jag gör det inte lika ofta nu. jag tittar inte fett,
jag får inte panik om jag äter något utan att jag vet hur mke kalorier det är  i osv.
det är " strongt" gjort av mej tkr jag (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej tjejen,



tack för besöket... visst finns det många bra bloggar.



Läste snabbt igenom din, hoppas du lyckas med dina mål



Kramar

2009-01-08 @ 16:00:33
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har inte någon ny blogg ännu, försöker som sagt hitta någon vänlig själ som är villig att hjälpa mig med designen.



kram, kämpa på!

2009-01-08 @ 16:47:46
URL: http://psyksyster.blogg.se/
Postat av: moa

det är bella's lullaby, den andra, om du har hört den, som inte är med i filmen är river flows in you.

jasper är söt, jag tycker synd om honom då alla skrattar i bion då dom filmar honom...=]

vi funderade också om det med laurent...vi sa att han inte var blek iaf...:P

2009-01-08 @ 16:53:23
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: camilla

Jo det känns okej...tack.

KRam! /;)

2009-01-08 @ 17:20:22
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: j

moa du är verkligen en kämpe rakt igenom! det kommer säkert komma jobbiga stunder, men ta dig igenom dem och se hur långt du kommit!



jag hejar, som vanligt, på dig!!!

2009-01-08 @ 18:01:30
URL: http://medettlivavvikt.blogspot.com

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0