6 mars.

6 dagar kvar till så länge vi båda andas
släpps "på riktigt". tydligen har en del affärer
redan börjat sälja böckerna i butik, riktigt supermga orättvist.
men otroligt tur för dom som har fått tag på en!
jag, marika och moa ska springa in på Bokia idag
och hoppas att dom har släppt några här, i lillskellefteå.
annars hoppas jag att den kommer i min
brevlåda, har redan sprungit ut två gånger för att
se efter, fler gånger lär det bli!

som ni kanske har förstått så ska jag på stan
idag, har lovat mamma att köpa ett par riktigt
vinterskor. så ja, förhoppningsvis ett par snygga!
ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Daja

vill bara tipsa om att du kan nu vinna en sommartopp från modewebben.com i min blogg ;)

2009-03-06 @ 12:45:58
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: eliin

okej, jag hade inte märkt det!, sorry :]

Haha man tackar!, <3

2009-03-06 @ 16:29:56
URL: http://eliinandersson.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0