blablabla

hänger med marika nu, vi har nyss fikat.
en macka och typ en liter oboy (A)
kom på det sen, jag år ju mke mer än jag behöver, men vaddå,
vem bryr sig? ingen går väl efter ett speciellt schema som man äter
efter? varje dag ska jag äta prick det här, varken mer eller mindre.
inte en frisk person (okej, en del som är sjuka på andra sätt måste
ju ha så, men nu menar jag anorexisjuk) och det känns bra att jag inte
behöver göra det!
ska snart till BUP, och titta vågen, nu känner jag mig megabra
så det kommer oxå gå megabra!
thihi, marika sa när vi gick hem från isbadet, när jag klagade
på att jag inte orkade, inte ville osv, hon ba:
- du är helt olik från i vintras/våras, då ville du gå jättemycket!
happieface!

haha, marika sitter 2 meter ifrån mig och vi pratar på
msn! :O
oja, hello töntar.

yesyes, min bästa vän över allt annat! (knäpp mening)

Kommentarer
Postat av: Marika

hahah, vi är data&hockey nördar;)

2009-03-18 @ 16:33:38
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Okej, vad kul! Är ni bra då? Hur länge har du dansat? :)

2009-03-18 @ 17:27:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0