Din egen väg genom livet

Ja, hur ska min framtid se ut?
Vi håller på med det på SO:n nu, just nu
är jag 30, bor i ett hus utanför skellefteå med min man
(som jag inte har tänkt döpa eller ge någon ålder eller nånting)
och 3 barn, Stella, Leo och Alicia. Jag är sjuksköterska,
jobbar på Barn på Skellefteå Lasarett. Och jag har jobbat på BUP (A)
marika och oscar tjatar alltid om att jag skulle passa som det,
och nu när jag skulle hitta på en framtid fick jag lika gärna ha
jobbat där! i öppen vården då, vågar typ inte jobba i sluten vården,
jag är rädd att, det ska vara för mke minnen? okej, jag vet,
det är massa år kvar innan jag ens behöver tänka vars
jag vill jobba osv, men ja, jag har tänkt på det.
sen har jag inte kommit så mke längre, jag tror jag ska utbilda
mig till kurator eller nånting, det låter så kul att få lyssna på allas tankar,
jag tycker sånt är jättekul, att få höra att man inte är ensam i nånting!
(haha, nu blandar jag vad jag tycker nu och vad jag vill göra i
framtiden)
nu ska jag gå och sträcka på benen, sen sopplunch. antagligen
blir det all mjölk och mackor osv, sen iväg
till ursviken och titta när några tjejer badar isvak, gå hem,
och sen BUP för vägning. idag ska jag titta vad jag väger, jag är inte
rädd för att se min vikt som jag var förr, jag är lite nervös, tänk om det
är helt annars än vad jag har tänkt mig? men jag vet att det kommer gå bra!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0