min lunch

är riktigt nöjd med lunchen,
vi fcik spaghetti och köttfärssås, tog en lagom
portion och lite majs. det känns endå bra att jag
åt och så, en lagom portion. pappa och jag pratade ju
för ett tag sen, om att jag ville bli frisk, men ana är så
stark att hon kan förvränga ens egna vilja, men vaddå - jag fixade det ju!

sen har jag varit ute och lekt i typ en evighet (A)
busade med dom äldre pojkarna i säkert 2 timmar,
nu är jag verkligen slut! sen skridskor, någ för att  jag inte åkte mke,
när jag åkte skulle jag ju hålla samma tempo som
barnen. och dans ikväll då, jag kommer typ somna
9 ikväll!
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Leia

Duktigt gjort att du åt! :D

Skönt att känner att du vill bli frisk med.

Det är stort.

2009-03-12 @ 16:27:21
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: eliin

hehe javetjavet!, =)

men nu praor jag på MQ (vi tar det sen)

=)

2009-03-12 @ 19:09:14
URL: http://eliinandersson.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0