Moa, 35 år

det här är då jag om 20 år:

hm ja, Moa, 35 år. ser mer ut som Moa, 5 år.
men ja, jag tycker det är bäst såhär. två blå ögon och en mun. så kommer
jag ju se ut om 20 år, det blir ju så svårt om jag bestämmer redan nu att jag
ska ha långt brunt hår, smala ögonbryn, en smal näsa, en lila klänning osv.
jag vill att det som ska vara fritt fram, att det enda jag "måste" ha när jag är 35
är ögon och mun. (A)
haha, nu ska jag skriva praofrågorna och sen fika, bloggar mer sen,
då kan jag visa min nya cykel!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: Åh tack ska du ha :) Vissa bloggar tittar man hellre på/i än läser :)

2009-03-24 @ 21:52:57
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0