moa eriksson

dumma, dumma anorexi.
jag och pappa var på din fest och åt,
fisk eller pizza. pappa sa flera gånger:
- vi skulle nog ha tittat maten innan, blev det
här tokigt?
eftersom jag inte ätit pizza, eller jo, för typ
en vecka sen, och fisk gillar jag inte.
usch, jag hatar verkligen fisk.
jag tog i alla fall lite fisk, en olivmacka (?)
och massa sallad.
det kändes verkligen som ett jätteproblem att
jag inte gillade maten, men det var endå gott. jag hatar.

men oscar är snäll, jag ska börja gå helahela dagar,
no ska jag börja med på måndag eftersom mamma och
pappa ska jobba heltid och då sa han att jag nästan inte var
anorektisk alls! :D
oscar, han är bra.

jag stannade på kojan 40 min extra (jag har "jobbat över"
varje dag hela vecka (A) ) med en liten tjej som var helt
ensam, vi gömde oss under bordet, kastade klossar som var dumma,
luktade i skor och gick omkring med en låda.
jag kommer sakna mina små dagisbarn, idag har jag busat jättemke,
minst ett barn på hela tiden!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hatar också fisk!

2009-03-13 @ 17:30:59
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: Marika

jag såg hela:D

2009-03-13 @ 17:36:07
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: celeste

hahahha så söt moa, du skulle typ kunna gömma dig under ett bord och kast klossar ;P(A)

2009-03-13 @ 18:36:08
URL: http://bellanh.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0